• Компанийн 10 жилийн экологи хөтөлбөрийн хүрээнд дэлхий даяар 13 улсад 1 сая мод тарьжээ
• ‘Tree Correspondents’ кампанит ажил хиймэл оюун ухаанд суурилсан өгүүлэмжээр модод “дуу хоолой”-той болж, ойн хамгаалал, уур амьсгалын өөрчлөлтийн асуудлыг онцолж байна
• Уг кампанит ажил нь 2025 оны Каннын Lions наадмаас хоёр алт, нэг мөнгөн шагнал хүртжээ
• Hyundai Motor нь биологийн олон янз байдлыг хамгаалах, уур амьсгалын өөрчлөлттэй тэмцэх зорилтоо дахин баталж байна
СӨҮЛ, 2025 оны 7-р сарын 23 – Hyundai Motor компани өнөөдөр IONIQ Forest төслийн 10 жилийн ой болон дэлхий даяар 1 сая мод тарьсан амжилтыг албан ёсоор зарлалаа. Энэ түүхэн үйл явдлыг тохиолдуулан компани хиймэл оюун ухаанд суурилсан ‘Tree Correspondents’ нэртэй шинэ кампанит ажлаа бүрэн танилцуулсан бөгөөд уг кампанит ажил нь ойн хамгааллын ач холбогдол болон уур амьсгалын өөрчлөлтийн асуудлыг олон нийтэд таниулах зорилготой юм.
IONIQ Forest төсөл нь 2016 онд Hyundai IONIQ Electric загварын нээлтийг тохиолдуулан эхлүүлэгдсэн ба ирээдүй үеийнхэнд илүү сайхан дэлхий үлдээх зорилгоор мод тарих үйл ажиллагаа явуулсаар иржээ. Энэхүү төсөл нь 2021 онд IONIQ 5 загвар гарснаар олон улсын хэмжээнд тэлж, энэ оны 7-р сарын эхээр нийт 13 улсад 1 сая мод тарьсан амжилтад хүрсэн байна.
‘Tree Correspondents’ бол хиймэл оюун ухаанд суурилсан кампанит ажил бөгөөд экологи судалгаанд тулгуурлан моддыг анхны биеийн өгүүлэмжээр “ярьдаг” болгосон нь онцлогтой. “Эхний саяас эхэлье” уриан дор хэрэгжиж буй тус кампанит ажил нь уг төсөл зөвхөн тоон амжилтаар зогсохгүй, урт хугацааны байгаль хамгаалах үүргээ цаашид үргэлжлүүлэхээ харуулж байна.
“Hyundai компанийн инновац нь зөвхөн хөдөлгөөний технологид бус, байгаль дэлхийтэй хэрхэн холбогдох тухайд ч хамаатай,” хэмээн Hyundai Motor компанийн Маркетингийн Ерөнхий захирал, дэд ерөнхийлөгч Сонвон Жи (Sungwon Jee) хэллээ. “Tree Correspondents кампанит ажлаар бид ‘Хүн төрөлхтний төлөө дэвшил’ уриан дор 10 жилийн турш хийсэн Нийгмийн хариуцлагын ажлаа шинэ технологи ба өгүүлэмжийн нэгдлээр дамжуулан илүү гүнзгий түвшинд хүргэхийг зорьсон.”
IONIQ Forest төсөл одоогоор АНУ, Мексик, Канад, Бразил, Вьетнам, Энэтхэг, Солонгос, Герман, Саудын Араб, Чех, Турк, Филиппин, Хятад зэрэг 13 улсад хэрэгжиж байна. Энэхүү төсөл нь уур амьсгалын өөрчлөлтийн эсрэг тэмцэх, экосистемийг сэргээх, биологийн олон янз байдлыг хадгалах зэрэг олон чиглэлд хувь нэмрээ оруулж байна.
Tree Correspondents кампанит ажлын хүрээнд Бразил, Чех, Солонгос дахь IONIQ Forest-ийн модонд мэдрэгч суурилуулан, тэдгээрийн орчны экологийн мэдээллийг бодит цагт цуглуулсан байна. Энэхүү мэдээллийг The Weather Company зэрэг мэргэжлийн байгууллагуудын өгөгдөлтэй нэгтгэн, тусгай том хэлний загвар (LLM)-ын тусламжтайгаар хүний хэлээр өгүүлэмж болгон хөрвүүлжээ. Үүний үр дүнд уг кампанит ажлын нийтлэлүүд нь моддын амнаас “бичигдсэн” хэлбэрээр хүргэгдэж, уур амьсгалын өөрчлөлт, ойн устгал, байгалийн доройтлын асуудлыг хөндөж байна.
IONIQ Forest төслийн талаарх дэлгэрэнгүй мэдээлэл болон ‘мод сэтгүүлчдийн’ нийтлэлүүдийг TreeCorrespondents.com сайтаас үзэх боломжтой. Мөн кампанит ажлын албан ёсны бичлэгийг Hyundai Worldwide-ийн YouTube хуудсаар үзэх боломжтой бөгөөд бичлэгт IONIQ Forest-ийн нөхцөл байдал, өгөгдөл цуглуулах үйл явц, мэргэжилтнүүдийн ярилцлага багтжээ. Үүнээс гадна Hyundai-ийн Threads хуудас нь тодорхой хугацаанд “мод сэтгүүлчдийн” дуу хоолойгоор шинэчлэгдэж байна.
Уг кампанит ажил нь өнөөдөр бүрэн танилцуулагдахаас өмнө, Олон улсын ойн өдөр буюу 3-р сарын 21-нээс эхлэн хэрэгжиж эхэлсэн бөгөөд саяхан болж өнгөрсөн 2025 оны Каннын Олон улсын бүтээлч наадамд Digital Craft төрөлд хоёр Алтан арслан, нэг Мөнгөн арслан шагнал хүртсэн юм.